Dr.D élete és gondolatai

Dr.D élete és gondolatai

Üzenet a frontról

2020. március 19. - Dr.D..

2020.03.15. Valószínűleg én is elkaptam. Érzem ahogyan bújkál bennem valami. A légzésem már nehezebben megy mint tegnap. Vagy lehet, hogy a gyér szellőztetés miatt ilyen ez az egész? Lehet, hogy csak hipochonder lennék, elvégre az egyetem alatt is mikor tanultam a különféle nyavajákat azoknak tüneteit magamon is megtapasztlatam?

A folyosóról fekvőbetegek köhögése szűrődik be, én az irodában éppen a az ügyleeti naplót írom. Közben érzem ahogyan minden egyes légvétel nehéz.. ilyet már nagyon régen éreztem: legutóbb gyerekkoromban 12 évesen amikor bronchitisem volt.. Pedig az utóbbi években, mióta Vikivel szakítottunk eléggé kipattintottam magam: triatlonozok, maratont futok, úszok, mégis most úgy érzem, hogy a testem küzd, harcol valami ismeretlen kórokozó ellen, ami bejutott a légutaimba és most ott bulizik.. Úgy ahogyan Németországból hazajött kollegám mondta: olyan száraznak érzed a szád közben fáj a torkod és nehéz levegőt venned..Ezeket én is érzem, közben gyógyítom a betegeket..

Most szívesen mennék karanténba..

Mégis mikor akarnak minket szűrni végre valahára?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://drdeleteesgondolatai.blog.hu/api/trackback/id/tr1515524334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása