Dr.D élete és gondolatai

Dr.D élete és gondolatai

Üzenet a frontról

2020. március 13. - Dr.D..
  1. 03. 13. Ma életemben először hatalmába kerített a félelem elemi erővel. Ott voltam éppen asszisztáltam a kollegának akivel tüdőtumort operáltunk. „Bakker hetek múlva százak, ezrek fognak meghalni én meg itt operálok.” Mit keresek én itt? Egy kritikus gócpontban ahol tuti, hogy már van koronavírus? Hogy kerültem én ide? Én csak egy olyan munkát akartam amivel normális életem lehet: találok majd egy csinos nőt aki a feleségem lesz.. E helyett tök egyedül vagyok: se kutyám se macskám, mert „Én Panaceának a gyógyítás Istennőjének köteleztem el magam” Én csak a tanulásnak és a hivatásomnak éltem eddig rengeteg családi rendezvény, élmény utazás amiről lemaradtam csak azért, mert vizsgákra készültem. Életem szerelme akit az egyetemen ismertem meg már férjhez ment egy kormánytisztviselőhöz, aki mellett nyugodtabb élete van: nem kell hosszú ügyeletek után azon morfondíroznia, hogy vajon azért késem mert megcsalom valakivel vagy tényleg ilyen sokára nyúlik egy ember megmentése?  A hiba ott volt, hogy míg együtt voltunk túl sokat dolgoztam, hogy legyen pénzünk, így elhidegültünk egymástól. Ő azt hitte nem szeretem, az igazság az, hogy a mai napig nem telt el úgy nap, hogy eszembe nem jutott volna.

Én még túl fiatal vagyok ahhoz, hogy meghaljak. Mi lesz a családommal? Nagymamával? Anyával és Fannival? Ők messze vannak : 100km-rel arrébb. Azt már biztosan tudom, hogy nem lesz elég  gyógyszer ,de  élelem, víz az vajon lesz-e? Meddig folyik víz majd a csapból? Mi lesz ha a Bácsvíznél megbetegszik az akinek a feladata a vízellátás felügyelete?  Holnap el kell mennem vásárolni; utolsó lehetőség az armageddon előtt.Közben érzem, hogy szúr a mellkasom, úgy látszik az pihegős néni akit légmell miatt be kellett csöveznem tényleg koronavírusos volt.  Mikor kérdeztem a nővértől, hogy  te ez nem koronavírusos?  „Reméljük nem, mert ha igen akkor bezárják a fél emeletet.” és ezzel elintéztük.. Én becsöveztem közben a néni másfél centiről az arcomba köhögött…   A mai napig, ha megyek a kórházba nem ellenőrzik hőkamerával, hogy ki a lázas s ki nem.  Tesztet nem néznek, nem vesznek senkitől  mintát, hogy kórházi dolgozó létére nem  fertőzött-e?  Egy szóval eddigi életünknek vége..

A bejegyzés trackback címe:

https://drdeleteesgondolatai.blog.hu/api/trackback/id/tr7015520202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása